Stranke ponudnikov izdelkov in storitev za svojo izbiro pogosto potrebujejo dodatne informacije. V praksi je podajanje informacij omejeno s prostorom, omejenimi zmošnostmi človekove pozornosti, številom izdelkov in podobno. Poleg tega je podajanje dodatnih informacij o izdelkih učinkovto le, če ne zahteva dodatnega uporabnikovega udejstvovanja. Kot rešitev tega problema predlagamo interaktivne police. Temeljna ideja interaktivnih polic je zaznavanje uporabnikove interakcije z izdelki z namenom zaznavanja uporabnikovih interesov in prikaza le tistih informacij, ki jih uporabnik potrebuje na vgrajenem zaslonu. Za zaznavanje uporabnikove interkacije z izdelki so v izhodiščni različici uporabljeni pasivni infrardeči senzorji (PIR) in ultrazvočni merilniki razdalje (US), ki zaznajo pološaj uporabnikovega poseganja po izdelkih. Sitem je mogoče nadgraditi s kamero in zaznavanjem točke pogleda, s čimer se lahko izognemo potrebi po fizičnemu kontaktu z izdelki.
Rogelj, Peter. “Informing Costumers via Interactive Shelves.” Human-Computer InteractionâINTERACT 2015. Springer International Publishing, 2015. 559-562.
Dodatne informacije in slike v slovenskem jeziku na Famnitovi spletni strani.