seminarji-sl

Seminar “Human Centric Immersive Environments. Challenges and perspectives”, Raffaele De Amicis, ZDA

Posted on:

Raffaele De Amicis je izredni profesor na Šoli za elektrotehniko in računalništvo na Državni univerzi Oregon. Doktoriral je na področju oblikovanja in metod industrijskega inženiringa na Tehniški fakulteti Univerze v Bologni, Italija. Od leta 1999 do 2003 je bil znanstveni sodelavec na Fraunhoferjevem inštitutu za računalniško grafiko v Darmstadtu v Nemčiji in višji raziskovalec na Tehniški univerzi v Darmstadtu. Pred prihodom na Državno univerzo v Oregonu je bil izvršni direktor GraphiTech-a, Centra za napredne tehnologije računalniške grafike v Trentu v Italiji. Raziskave dr. De Amicisa se osredotočajo na možnosti, ki jih nudijo tehnologije mešane resničnosti na področju oblikovanja, kreativnosti in analitike. Bil je vodja več multidisciplinarnih projektov, ki so jih financirale Evropska komisija, Organizacija Severnoatlantske pogodbe, vladne agencije in industrija s skupnim proračunom v višini 47 milijonov evrov. Kot podpredsednik upravnega odbora GraphicsMedia.net je dr. De Amicis razvil močne kompetence za gradnjo in upravljanje uspešnih večnacionalnih organizacij. V tem okviru je vzpostavil tesne povezave z različnimi akademskimi in raziskovalnimi inštituti, tako na nacionalni kot mednarodni ravni.

seminarji-sl

Veljko Pejović: “Cognitive Load Inference for Ubiquitous Computing Adaptation” (16. 9. 2019)

Posted on:

Veljko Pejovic je docent na Fakulteti za računalništvo in informatiko na Univerzi v Ljubljani. Njegova rayiskovalna področja zajemajo mobilno računalništvo, interakcijo človek-računalnik, učinkovito računalništvo in interakcijo tehnologije in družbe. Njegovo delo o modeliranju gibanja uporabnikov in komunikacijskega vedenja iz zgodovine telefonskih klicev je leta 2013 zmagalo na Orange D4D Challenge. Njegovo delo na področju modeliranja prekinitev je bilo nominirano za najboljši članek na konferenci ACM UbiComp'14.

Poleg seminarja smo Veljkotu razkazali tudi laboratorij HICUP in tekoče raziskovalne projekte.

delavnice-sl

Delavnica o EEG in sledenju pogleda podjetij iMotions in G-tec

Posted on:

Naši partnerji iz podjetij iMotions in G-tec so nam pomagali izvesti dvodnevno delavniceo na UP FAMNIT. Delavnica je zajemala pregled senzorjev (kot so GSR, EMG, EKG, EEG) za zajemanje fizioloških odzivnih signalov. Sledil je zajem podatkov EEG s 64-kanalno napravo EEG. Ogledali smo si tudi zajem podatkov s pomočjo očal Tobii-pro 2 in naprednimi funkcijami API programske opreme iMotions. ZAhvaljujemo se inštruktorjem Kiari, Bartu, Miku in Franciscu.

delavnice-sl

Delavnica Target3D o sistemu za sledenje OptiTrack

Posted on:

Naši partnerji iz podjetja Target3D so izvedli delavnico o uporabi sistema OptiTrack in kako vključiti sledenje v različna ogrodja za razvoj računalniških iger. V okviru delavnice je Ashely Keeler predstavil osnove programske opreme Motive, ki je vključevala umerjanje sistema, sledenje gibanja togih teles in zajem gibanja telesa. Eksperimentirali smo tudi s snemanjem in pretakanjem podatkov. Velika zahvala inštruktorjem Ashleyju Keelerju in Allanu Rankinu.

seminarji-sl

Seminar “What is the next stage of Augmented Reality”, Hirokazu KATO, Japonska (24. 6. 2019)

Posted on:

Profesor Hirokazu KATO bo v ponedeljek, 24. junija 2019, ob 16. uri na Fakulteti za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije Univerze na Primorskem imel predavanje v okviru Ponedeljkovega seminarja. (Predavalnica VP1)

Hirokazu KATO je diplomiral na Univerzi v Osaki na Japonskem leta 1996. Od tedaj je na Univerzi v Osaki in Mestni univerzi Hiroshima. Od leta 2007 dela na Nara Inštitutu za znanost in tehnologijo, kjer vodi Interactive Media Design Lab. Profesor Kato je več kot 15 let preučeval dopolnjeno resničnost. Leta 1999 je razvil knjižnico za sledenje, imenovano ARToolKit, ki je pomembno vplivala na rast raziskav področja. Zaradi svojega dela je leta 2009 prejel IEEE VGTC nagrado za doprinost dopolnjeni resničnosti in nagrado za trajni vpliv na 11. mednarodnem simpoziju IEEE o mešani in dopolnjeni resničnosti (ISMAR) leta 2012.